Så typiskt

 
Bild från uppesittarkvällen hos Henriks föräldrar :)
--------------------------------
Idag har jag lyckats bli förkyld. Kände av lite grann i halsen igår men trodde att det skulle gå över i natt. Tji fick jag! Vaknade upp i morse med ont i halsen och huvudet och lite smått snuvig, så typiskt. 
 
Planerna idag är att jag ska städa (om jag orkar) och försöka komma ut med William i snön, just nu är inte Henke hemma så vi får se hur det blir när han kommer hem igen.
Allmänt 2015 | |
#1 - - Petra:

sv har kommit halvvägs på första säsongen och den är så himla bra men fundera på att köpa boxen då den var billig nu på cdon.
Det tar mycket internet att kolla på film och serier så inte mitt internet tar slut.

Ska suga på karamellen som man säger

okej jag förstår vi har alla olika smaker

#2 - - Carolina Thoor:

Haha härlig bild! Vi hade också uppesittarkväll hos oss, som varje år. Riktigt mysigt! :D

Sv; usch då, vad tråkigt att höra. Krya på dig <3

#3 - - Petra:

Ja vad för serier gillar du? Ja verkligen

#4 - - Petra:

aha okej vad trevligt.

ja skulle vilja beställa boxen så ska nog det i morgon

#5 - - Carolina Thoor:

Sv; ja, jag är riktigt nöjd över mina julklappar i år. Allihopa!
Ja, det är alltid uppskattat :D min kille vet vad jag tycker om ;)

#6 - - Emma Engström:

Du får verkligen krya på dig! Inte roligt med förkylning! Kram

#7 - - MADDISENJ.SE:

Usch krya på dig!

#8 - - Amanda:

Åh krya på dig! :(

#9 - - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Krya på dig!:)

#10 - - Elin:

Krya =)

#11 - - Elin:

Krya =)

Upp