En utslagen hjälte

Hej på er! Det var några dagar sedan jag skrev sist, men vardagen kom ikapp och jag har inte haft tid för bloggen så mycket.
 
Idag har vi varit i kyrkan vid 10, eftersom William döptes förra året så kyrkan här där vi bor börjat med dopkalas där de bjuder in alla barn med föräldrar som döptes året innan (2015 för oss) till gudstjänst och sedan lite fika i församligshemmet. Även om vi aldrig går i kyrkan i vanliga fall så var det en självklarhet för oss att gå idag. Så vi hade sällskap med våra vänner/grannar Frida, Mikael & Leo.
 
Det gick super bra i kyrkan och William skötte sig kanonbra hela tiden. Efteråt var det tårta och kaffe i församligshemmet. Barnen fick även en present och fick chansen att leka av sig lite med alla leksaker. Vi fick även information om öppna förskolan och det är absolut något som jag och William ska börja gå på, låter så mysigt :) Just nu ligger godingen och sover så jag ska passa på att vila lite för han kommer nog vakna snart igen :)
 
 
 
, Allmänt 2016 | |
#1 - - Petra:

låter som en bra söndag du har haft än så länge

varsågod du får säga sen vad du tyckte om barsen

#2 - - Sigrid:

Så roligt! :)

#3 - - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Mysigt:)

#4 - - sommarblom.blogg.se:

Gud så söt!

#5 - - Petra:

vilken cool header och vilken gullunge! :)

Gå gärna in och rösta på min hund Nelzon :) tack
http://www.viivilla.se/tavlingar/villavovven/?photoId=226825

#6 - - MALIN:

Såååå söt! Och namnet William....det vill jag att min son ska heta! Kram

#7 - - MALIN:

Svar: Jag har köpt min klocka på Nelly.com! Funderar dock på att sälja den för jag använder den nästan aldrig.... Kram

#8 - - Amanda:

Åh vad kul ändå att gå på det även om man inte vanligtvis går i kyrkan :) kram

#9 - - Netti Starby:

Vilken sötnos :-D Kram

#10 - - Carolina Thoor:

Vad roligt att kyrkan har gjort en sådan festlighet. Hade också gått, även ifall att killen är så emot kyrkan så det nästan är löjligt haha! Men härligt även med öppna förskolan. Min kusin gick dit med sin lilla pojke och dem hade det jätte kul! :D
Btw: er tevebord där ser nästan ut som vårat hehe, fast vi har ett väldigt långt! ^^,

Sv; jaså okej! Hoppas att du gör tunnbrödsrulle den här veckan då. Folk har olika i sina tunnbrödsrullar ^^,

#11 - - Emelie Andersson:

Vilken söt haklapp eller vad det nu kallas :)
så duktigt av honom att sköta sig så fint i kyrkan.

Upp