Bus på Leo´s lekland

✼ Bilden ägs inte utav mig
Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra dag, vår dag har varit kanonbra än så länge. Vi har spenderat dagen i Borås med våra fina vänner Frida & lilla Leo. Tanken var först att vi skulle till djurparken, men vädret var inte på vår sida när vi åkte i morse så vi tog Leo´s Lekland istället. Första gången jag & William var där och det fanns hur mycket som helst att göra där, mycket roligare än det leklandet vi varit på förrut.
 
Efter lite lek och lunch i magen så gick vi även en sväng i Knalleland och kollade i butiker. Vår dag har helt enkelt varit kanonbra ☺
Allmänt 2016 | |
#1 - - Misstossequeen:

Svar: Ja jätte fina är dem 😃😃 gå till inlägget jag har länkat så är där en rabattkod på 10% 😃

#2 - - Flisan:

sv: javisst e dom :D

#3 - - Misstossequeen:

Svar: ja gör det :)

#4 - - Gabriella :

Åh så roligt!!

#5 - - Emelie Andersson:

Så skoj med lite lek och bus på Leos. Kan tänka mig att det var uppskattat :)

sv: åh tack vad gullig du är <3

#6 - - Johanna Utterberg:

Kul med lekland!! :)

#7 - - MADDISENJ.SE:

Vi var på Leos lekland här i Eskilstuna förra veckan, riktigt fint och massor att göra. Uppskattades verkligen av Astrid :D

#8 - - MALIN:

Kul med Leo's Lekland :) Dit älskar jag att åka med mina kusinbarn! Kram

Upp