Drömmer mig bort

✼ Bilderna ägs inte utav mig
Här sitter jag och drömmer mig bort. Det är inte mycket som är så mysigt som att sitta och titta på massa inspirerande konton och drömma sig bort. Även om vi kommer ha det väldigt enkelt så är det kul att drömma sig bort ändå ☺
 
Hur som helst så ligger W och sover nu, farmor var här och busade med honom några timmar tidigare och i kväll kommer han kompis Elly med föräldrar hit. Kommer bli så mysigt. Hoppas att ni också får en jätte mysig Fredagkväll, och självklart hoppas vi på vinst för Sverige mot Italien ☺ ♡
 
Allmänt 2016, Bröllop 2017 | |
#1 - - Johanna Utterberg:

Låter som om ni kommer få en mysig kväll! :)

#2 - - Misstossequeen:

Skönt att få drömma sig bort lite ibland 🌸

Svar: tack 😃❤

#3 - - Emelie Andersson :

Åh vilka härliga bilder! :)

Sv: tack vad gullig du är!! :)
Joho du är visst med, du är nr 27 :)

#4 - - Vanessa:

Hoppas på att du också får en jättemysig kväll :)

#5 - - blondina:

Tänk va kul, att liksom ha en bloggträff med andra bloggare som vi, som hängt ihop länge :D

Btw, tänk om du skulle komma till nouw - fan va kuuuuul :D

#6 - - Skogsraah:

Låter härligt :)

#7 - - Flisan:

sv: hehe tack :D

#8 - - NICOLE:

Såå mysigt att leta inspiration! =) Och även fast det ska hållas enkelt kan det ju bli superfint ändå såklart:)
SV Hehe neej barnen rycker ju i det hela tiden! Jag har alltid tofs känns det som:) Men det är ju såå fint med kort. Får se:)

#9 - - MALIN:

Vad underbart det ser ut :) Jättefina bilder! Kram

#10 - - Julia:

Åh verkligen en dröm!!

#11 - - Emelie Andersson:

sv: jo det är klart, jag älskar din blogg :)

#12 - - Misstossequeen:

Svar: Ja den har varit hur mysig som helst :) Hoppas din helg också varit bra! :D

#13 - - Julia:

sv: Åh ja men det går ju fort dit

#14 - - NICOLE:

SV: ja det var galet gott :D Blev ju över till lunchen idag också haha;)

#15 - - Johanna:

sv: Tack så mycket och visst är dom?! :))

#16 - - Flisan:

sv: tack så mkt :D

#17 - - MADDISENJ.SE:

Älskar att drömma mig bort :D

#18 - - Gabriella :

Alltid härligt att titta på inspo!!

#19 - - Ztinas:

Underbara bilder!!

#20 - - Mallan:

Haha, jag är en sådan som ofta sitter och drömmer mig bort när jag har min lilla stund för mig själv. Så mysigt!

#21 - - Days by Johanna:

Vackra bilder

Upp