En liten minisemester


Hej på er! Hoppas att ni har haft en mysig Söndag, min har varit lugn och skönt och har mest bestått av packning. Jag, William & Ludde ska nämligen vara på en camping i Falkenberg tillsammans med Williams farmor. Vi gjorde samma sak förra året men då stannade vi inte lika många dagar, denna gång blir det en hel vecka. Jag hoppas verkligen att vädret blir bra nästa vecka så vi får en mysig vecka vid havet.
 
Hursomhelst så kommer datorn inte följa med på semestern. Jag kommer försöka skriva några mobilinlägg under veckan för att uppdatera er lite och svara på kommentarer så mycket jag hinner och orkar. Jag tycker det är jobbigt att blogga från mobilen men ska försöka ☺
 
Ni kan alltid följa mig på instagram istället, heter VicktoriaJohanssons, det kommer komma upp lite mera bilder och uppdatering där under veckan ☺
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Tilda Barkselius:

Åh vad mysigt med camping!

#2 - - Mallan:

Men åh, ha en underbar minisemester nu! :)

#3 - - NICOLE:

Men å vad mysigt! =) Ser framemot härliga uppdateringar på instagram :D SV : den är ifrån Maxi faktiskt! Superbra och smidig :)

#4 - - Days by Johanna:

Härligt med minisemester

#5 - - blondina:

Mysigt att campa ju :D ni får komma upp till lycksele camping så kan vi ses och ta en glass på stan heheh ;)

sv; ja mår bra, men fortfarande snorig och hostar :) va händer idag? haft en bra helg? :D

#6 - - Sandra Dahlström:

Vad härligt med lite semester! Falkenberg är så fint! :)

#7 - - Gabriella:

Men åh så mysigt!!

#8 - - Elsa:

Vilken fin bild! :)

#9 - - CamillaEsi:

Vad spännande med camping :)

#10 - - Caroline:

Vad mysigt!! Ha så kul :)

#11 - - Tove Arvidsson:

Åh vad härligt det lät! Vill med på semester nu,,

#12 - - Johanna Utterberg :

Hoppas ni har en mysig campingvecka! :)

#13 - - Alice:

mysigt!!

#14 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Hoppas ni får det underbart! :)

#15 - - Emelie Andersson:

så skönt med lite semester ;)

sv: ja det är superroligt, längtar så<3

#16 - - Gabriella:

Såå mysigt!!

#17 - - Carolina Thoor:

Åh vad roligt att få campa. Hoppas att ni kommer att få ha det trevligt! :D

Sv; ja, undra som flundra vad som befinner sig i din mage. Ska bli spännande att få se vad det blir för ett kön :D när beräknas barnet komma? :)

Jo tack, förra helgen var kanonens, även ifall att jag jobbade för det mesta! :)

#18 - - Flisan:

Sv: tack så mkt :D

#19 - - Celine:

Så mysigt! Hoppas ni har det bra då! :)

#20 - - Amanda:

Åh hoppas ni har tur med vädret, låter som att ni kommer ha det jätte mysigt! :D

Upp