Förberedelser & planering

✼ Sommaren 2017 kommer jag få säga JA till mannen i mitt liv
Detta har vi pratat om ett tag faktiskt. Men nu har vi bestämt ett datum och vi börjar så smått förbereda inför denna magiska dag. Det kommer bli ett sommarbröllop och det kommer bli en väldigt enkel tillställning. Jag vill inte ha massa lull lull och grejer utan det ska vara enkelt och litet.
 
För mig är det mycket viktigare att familj och vänner är med och delar denna dag tillsammans med oss. Allt annat runt omkring behöver inte vara så märkvärdigt. Jag kan däremot säga att min klänning & min ring kommer jag vara lite extra nogrann när jag väljer för det vill jag verkligen att det ska kännas rätt.
 
Så i denna kategori kommer jag dela med mig av våra förberedelser och bara skriva av mig inför bröllopet. Det är ju över ett år kvar men det kan vara skoj att ha det dokumenterat och kunna titta tillbaka på det i framtiden ☺
 
Bröllop 2017 | |
#1 - - blondina:

sv; Ja mår bra men e trött efter jobbet, tur man slutar 12.30 idag å imorgon :) sen sovmorgon på onsdag :)

#2 - - Emelie Andersson :

Så himla roligt, grattis igen fina du!! Kommer bli så roligt att få följa detta :) synd att jag inte bodde närmre för jag hade gärna varit er fotograf (a) <3

Sv: ja jag är så nöjd hittills så jag kan knappt drömma om hur nöjd jag kommer vara när allt är klart :) det är mitt bonusbarn kan man väl säga :)

#3 - - blondina:

Gud så underbart :D

sv; Jaa heheh precis ;) De lär behövas för hela helgen är de långa pass för mig :P

#4 - - Days by Johanna:

Ungefär så vi med tänker, litet med nära och kära :)

Ja, man vänjer sig snabbt vid att de sover hela nätterna. Hoppas vi får en bra natt i natt när sambon är iväg

#5 - - Johanna Utterberg:

Men åh vad spännande, kul med bröllopsplanering! :)

#6 - - Gabriella:

Åh såå roligt och spännande!!

#7 - - Netti Starby:

Men åh vad roligt att ni ska gifta er! <3 Kram

#8 - - Mallan:

Så underbart med bröllop framför sig och få planera och joxa med det :)

#9 - - Misstossequeen:

Åh vad mysigt med bröllopsplanering! 😃
Längtar tills det är vår tur att börja planera 😍

#10 - - Carolina Thoor:

Åh vad roligt att ett datum är satt! Nu kanske det är lite tidigt att prata om med pojkvännen min (fast ändå inte), han har sagt att han inte ser meningen med att gifta sig. Varför måste man ha det på papper, det är nästan som att man måste ha en symbol att visa upp för att tro på det själv :P jätte tråkigt att han tycker så för jag är helt tvärtom! ^^,
Förstår precis med ring och klänning. Hade också velat välja dem med omsorg ;)

Sv; jo tack, det har varit en helt underbar helg för min del! Han tackar nog :D

#11 - - NICOLE:

Å så spännande och mysigt! :D

#12 - - CamillaEsi:

så spännande :D

#13 - - Karin:

Åh va glad ja blir av o läsa detta!!! Grattis :D <3

#14 - - Sandra Dahlström:

Men vad kul!! Ska bli roligt att få följa era förberedelser inför bröllopet! :)

#15 - - Caroline:

Men gud så fantastiskt!! Grattis!

Upp