Måndag & ny vecka

✼ Bilderna ägs inte utav mig
Godmorgon Måndag. Jag har varit vaken i några timmar och ska snart hänga upp första maskinen tvätt för dagen. William sover fortfarande men jag ska snart gå och titta om han är vaken. Tänk att han blev så trött av att campa i en vecka, lilla godingen ♡
 
Resten utav dagen kommer bli väldigt lugn. Det är fint väder ute så vi ska gå en liten promenad senare tänkte jag och sedan ska jag packa upp allt från semestern och städa iordning här hemma. I eftermiddag kommer min mamma hit också så det ska bli väldigt mysigt. Hoppas att ni får en fortsatt fin Måndag ☺
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Mallan:

Gud vad sugen jag blev på lite poolhäng!

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

härliga bilder

#3 - - Days by Johanna:

Härligt ni haft det bra.

#4 - - Emelie Andersson :

Det låter som en väldigt bra måndag tycker jag :) hoppas att resten av veckan blir bra!

Sv: ja det känns som att denna sommaren kommer bli toppen. Jag hoppas att din också blir det <3

#5 - - NICOLE:

Låter som en härlig måndag tycker jag :) SV det blir så ibland;). men jag hoppas ni haft det bra :D

#6 - - CamillaEsi:

så fina bilder :)

#7 - - Days by Johanna:

Ja det har planterades nog när byggde huset! Tror bara de på plantskolan skulle säga såga ner och be oss köpa nya för sälja, tyvärr inte så många som är ärliga.

#8 - - Gabriella:

Skönt med en lugn dag och promenad!!

#9 - - Emelie Andersson:

sv: Han tackar säkert, annars gör jag det åt honom ;) <3

Ja men det låter ju verkligen inte fel :)

#10 - - Alice:

Vad mysigt!!

#11 - - Emelie Andersson :

Sv; ja han fick en massa morötter och äpplen, han verkade väldigt nöjd måste jag säga :) hoppas att du får en bra tisdag! <3

#12 - - Days by Johanna:

nej du missuppfatta inte, men vi vill gärna ha pilen kvar om det går, men det känns som den är körd :( Men vi skall åka till solhaga imorgon när vi ändå skall till hugos förskola, det ligger nära varandra, så skall se vad de säger om pilen. Men det lutar åt att det åker och vi sätter två nya träd

#13 - - blondina:

Hur mår du fina du? :)

sv; Nej ja förstår ju de, ja skoja ju bara men hade varit kul ju :D Jaa norrland is da shiet ;)

Upp