Välkommen Juni & sommar

✼ Bilden ägs inte utav mig ✼
Hur galet är det inte att det redan är Juni idag? Jag förstår inte var tiden tar vägen, snart är det dags för Henrik att ha semester också, det längtar vi otroligt mycket efter!
 
Dagen idag kommer vara så mysig. Jag har hunnit plocka iordning och dammsugit hela huset. Williams farmor var här precis och drack kaffe och myste med lillkillen (han blev lika glad som vanligt när hon kom) ♡ Nu ligger han och sover så jag passar på att skriva lite här innan jag ska fortsätta plocka här hemma.
 
I eftermiddag kommer min mamma och eventuellt min pappa, det återstår att se. Hur som hellst så kommer denna dagen bli kanon bra ☺
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - MALIN:

Så härligt att juni-månad är här! Kram

#2 - - Days by Johanna:

Lät som en härlig dag! :)

Kul du gillar iden och klart du skulle nominera dig själv :) Sprid det gärna vidare så fler får se årets mindre blogg :)

#3 - - MADDISENJ.SE:

Ja herregud, tänk vad fort tiden går :D

#4 - - Johanna Utterberg:

Låter som om du har en härlig dag! :)

#5 - - Carolina Thoor:

Mysigt att William och hans farmor har en sådan bra relation till varandra! Ja, det är helt underbart att det är juni idag :D

Sv; kul att du tycker om inlägget! Jo, det är ju väldigt dyrt att ha barn. Jag förstod det då jag halvt som halvt försörjde min brorsdotter. Fick hjälp, men det var ju väldigt mycket pengar som fall bort och jag kunde aldrig liksom köpa saker till mig utan jag var alltid tvungen att tänka en extra gång för hennes skull. Så att jo, det är bra med stabil ekonomi, jobb samt en utbildning! :)

Ja, det är oerhört mysigt att fundera om bebisnamn. Ja, Nellie är ett väldigt fint tjejnamn. Haha roligt om våra barn, en vacker dag för min del, kommer att heta likadant xD William har jag alltid fastnat för och även Nellie, haha ^^,

Det håller jag med om. Att det är bra med lite egentid för William, så att han inte känner sig bortglömd! :)

#6 - - Cassandra Haraldsson:

Så underbart med sommar! :)

#7 - - Tilda Barkselius:

Mysigt att ni snart har semester tillsammans :)

#8 - - CamillaEsi:

Eller hur, tiden bara rinner iväg...
Vad kul att dina föräldrar kommer på besök:)

Kram<3

#9 - - Emelie Andersson:

Helt sjukt att det redan är juni och månaden startade med helt sjukt väder också för den delen :) idag har det varit så himla varmt.

sv: Ja han blev väldigt glad och det betydde mycket att hans reaktion var så. Han tog verkligen åt sig och det gjorde mig glad :)<3

#10 - - jessy:

Va roligt att du är med och tävlar om att bli månadens blogg! Lycka till, kram :D

#11 - - NICOLE:

Ja tänk att det nu är juni :) Galet!

#12 - - Emelie Andersson :

Sv: ja det får vi verkligen hoppas :) <3

#13 - - Celine:

Så himla härligt! Har längtat så efter den här månaden!

#14 - - VERONICA - fashionblog:

Gud så fantastiskt att tiden så fort, älskar det! :)

#15 - - jessy:

Hoppas du får en bra dag idag med :D kram

#16 - - jessy:

Tack snälla, hoppas på det med! Den har ju börjat bra iallafall! :)

#17 - - jessy:

Åh okej, hoppas på det då! :)

#18 - - trisiaa:

Åh så härligt med juni :D

Upp