Tiden är bokad!

Idag fick jag äntligen tid till att ringa Ultraljudsmottagninge och boka tid för RUL. Vi ska dit i början på Maj och jag längtar redan så mycket att jag spricker snart.
 
När jag var gravid med William så gjorde vi ett ultraljud i vecka 6 men denna graviditet har vi inte gjort något ultraljud än och jag är i vecka 13 nu. Det tycker jag är väldigt jobbigt, just nu vet jag inte ens om det finns något i min mage eller hur många bebisar det är. Min förhoppning är ju naturligtvis att allt ska vara bra, men jag kan inte låta bli att vara lite smått orolig.
 
©google
 
 
Graviditet nr 2 | |
#1 - - Days by Johanna:

Skönt och ha tiden bokad, förstår du vill se, innan man varit på RUL är man nervös.

Ja, man undrar verkligen vart världen är på väg :(

#2 - - Petra:

okej vad bra :)

#3 - - Carolina Thoor:

Nämen åh! Hur länge var jag borta från din blogg? Gravid igen?! Vad underbart! Grattis :D

Sv; tack, fina du! :D

#4 - - Josefine:

Roligt!
Håller tummarna att allt är som det ska :)

#5 - - Emelie Andersson:

Klart att man blir lite orolig men det kommer gå bra ska du se :)

sv: Ja det kan jag slå vad om att han kommer bli, så himla roligt :)

#6 - - Anonym:

Sv: okej, jag ska jobba idag och sen så har jag träning men får se om det blir av :P

#7 - - Amanda:

Åhh grattis!! Vad kul :D Hoppas allt går bra!

#8 - - ISABELLA:

Så spännande! :)

Upp