Drömmen om sommaren

✼ Bilderna ägs inte utav mig ✼
Godmorgon på er! Denna dag kan inte börja bättre, William sover fortfarande så jag njuter verkligen allt vad jag kan just nu. Jag har ätit en god frukost i lugn och ro och nu ska jag snart börja greja med allt som ska fixas idag.
 
Tänk att det redan är 1:a Juni i morgon, det är galet hur fort tiden går. Just nu är min längtan efter sommar och semester enormt stor! Men om ungefär en månad går Henrik på semester och då ska vi verkligen njuta till max. Det kommer bli underbart och jag hoppas verkligen att vi får många härliga dagar på stranden i solen ☀
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Emelie Andersson :

Kan inte heller förstå att det redan är första juni imorgon :) helt sjukt!

Sv: ja det tror jag med! :) <3

#2 - - jessy:

Och perfekt att det riktiga sommarvädret kommer på köpet nu med när det är första juni imorgon :D

#3 - - Flisan:

Ja helt sjukt att det är juni imorgon, månaderna går så himla fort :O

#4 - - Emelie:

Så underbart med juni imorgon!!

Upp