Lördag med full fart!

✼ Bilden ägs inte utav mig
Godmorgon fina ni! Äntligen är det Lördag, veckans absolut bästa dag av flera anledningar. Dels har vi en hel dag hemma med vår bästa pappa & vi byter vecka i graviditeten varje Lördag, idag går vi in i vecka 22 (ett inlägg om det kommer upp senare). Jag ska även börja göra en ny grej med magen för att jämföra från vecka till vecka, men mer om det senare! ☺
 
Idag ska vi iväg på lite äventyr. Dels är det Svenljunga super motor weekend här i byn och lite annat kul att hitta på så vi ska försöka ta oss iväg på något av det. I kväll ska vi också åka iväg, bjudna på middag och massa mys med familjen, det kommer bli en super bra Lördag. Har ni något skoj planerat idag?
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Carolina Thoor:

Förstår att lördagarna är en av dem bästa dagarna på veckan!

Sv; ja, det är underbart med dagpass! Jaså, inte? Jag har rätt ofta dagpass. Dock finns det en vecka per månad då jag faktiskt har 4 kvällspass och 2 dagpass som ligger långt ifrån varandra. Men det fungerar för att en vecka har jag tre stycken efter varandra. Arbetar ganska mycket dag faktiskt, skönt nog! :)

Jo, men visst! Håller med dig :)

#2 - - NICOLE:

Å så härligt med veckobyte :) Det har gått snabbt hittills (tycker jag) haha =)
Hoppas ni får en toppenlördag!

#3 - - Emelie Andersson:

Så mysig bild :)

sv: Vi kommer lägga nytt golv i hela huset förutom i vardagsrummet för det var fint och nytt golv där :)

Ja, du får övertyga honom :) <3

Upp