Morsdag

✼ Min mysiga gravidtunika kommer från Gekås ✼
Hej på er! Nu är vi hemma och tar det lugnt efter en mysig middag hos Henriks farmor & farfar. Det är ju faktiskt morsdag idag så vi har varit där och ätit lite middag, super mysigt. I kväll ska vi till Henriks föräldrar och umgås lite granna också, kommer bli en väldigt härlig morsdag. Min fina mamma firades igår kväll men det kommer bli en lite försenad present på Onsdag också.
 
Av mina fina killar fick jag en trisslott som jag faktiskt vann 80:- på idag när jag skrapade. Jag är inte mycket för att ge presenter och liknande på morsdag, utan en lott och en bukett blommor räcker gott till mig ☺ Nu ska jag kolla efter någon gravidklänning på HM, ha en fortsatt fin morsdag.
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - jessy:

Grattis på morsdag då :D

- Det är bra med mig, själv då? :)

#2 - - NICOLE:

Å så mysiga bilder, och dag! =) Kram

#3 - - MALIN:

Vilken fin tunika :) Den ser väldigt härlig ut! Kram

#4 - - MADDISENJ.SE:

Vilken fin mage du har!!

#5 - - Gabriella:

Myyyysigt

#6 - - jessy:

Tack så mycket det hade jag, detsamma till dig! :)

#7 - - Netti Starby:

Jag brukar inte heller göra så stor grej utav morsdag och vad mysigt ni har haft det. Hoppas att du hittar en klänning! Kram

#8 - - jessy:

Hoppas du hittar någon klänning :D

#9 - - Johanna Utterberg:

Låter som ni haft en mysig dag! :)

#10 - - jessy:

Åh, okej! Ja det är klart :) Hoppas du hittar någon snart då!

#11 - - CamillaEsi:

Vad kul att du vann på lotten även om det inte var stora summor ;-)Det låter som en bra mors dag :)

Kram<3

Upp