Utomhuslek & fix med huset

✼ En bild från min instagram tidigare idag, VicktoriaJohanssons heter jag där ✼
Denna dag har varit så mysig. Jag och William har suttit ute massor och lekt och vi har städat och grejat inomhus. Vi har ett väldigt litet hus och jag är en sådan person som avskyr att ha massa grejer framme som aldrig används, så idag tog jag tillfället i akt att plocka undan akvariet vi hade i köket (alla fiskar var döda). Det blev en otrolig skillnad och köket känns mycket större ☺
 
När Henke kom hem så grejade vi i trädgården och nu ligger det plattor på baksidan som vi tänkt fixa iordning så länge. Det blev super bra, min man kan! ♡ Nu ska jag försöka sova strax för i morgon väntas det mera städning och sedan kommer min kära mamma och eventuellt min pappa hit en stund på eftermiddagen. Hoppas att ni också har haft en mysig Tisdag.
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Days by Johanna:

Låter som en härlig dag! :)

Ja jag är glad jag lyckades fånga Erik :)

#2 - - Amanda:

Åh så mysigt!! :) av: Nää vad surt att klänningen hann ta slut i din storlek! :( Hatar när sånt händer! :(

#3 - - Emelie Andersson :

Låter som en väldigt bra dag med både utomhuslek och fix i huset :) jag skulle så gärna vilja se hur ni bor :)

Sv: ja visst är han för stilig :) <3

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN] :

Men åh så underbart! :D

#5 - - jessy:

Åh, va härligt :D

#6 - - Malin:

det är så härligt när man kan hänga utomhus om dagarna och leka med de små :) utan att behöva bunkra med kläder.

Upp