Världens bästa Måndag!


Vilken härlig dag vi har idag! Vädret är på topp, William är på strålande humör och jag har massor med energi. Det är så fantastiskt när man har sådana bra dagar, speciellt på en Måndag. Det händer ju inte jätte ofta direkt ☺
 
Jag håller på att städa här hemma, plockar och dammar i hela huset. Dessutom har jag kört två maskiner tvätt, det finns ju inte som är härligare än att kunna hänga ut tvätten på tork i solen. Nu ska jag hämta lilla William och sedan ska vi leka och mysa lite. När Henrik kommer hem ska vi städa i trädgården och köra iväg lite grejer till tippen. Underbar Måndag ☀
 
Allmänt 2016 | |
#1 - - Tilda Barkselius:

Härligt att du har så mycket energi!

#2 - - jessy:

Så härligt :D

#3 - - jessy:

Ja, men precis! :D

#4 - - Johanna Utterberg:

Låter himla härligt! :)

#5 - - NICOLE:

Å det låter verkligen som en toppenstart på veckan :D

#6 - - Cissi:

Låter verkligen som en toppenmåndag. Och visst är det underbart att kunna hänga tvätten ute ;)

#7 - - Gabriella:

Åh såå härligt, underbart!!

#8 - - NICOLE:

SV det låter fantastiskt härliga du! =) det har jag :D

#9 - - Tove Arvidsson:

Hehe gullig hund!!

#10 - - Johanna Utterberg:

sv: Tack så mycket snälla du! :)

#11 - - Days by Johanna:

Låter riktigt härligt.

Hugo börjar den 22augusti, kanske tidigare om jag får tjänsten jag sökt, då skulle han böhöva börja den 15, vi får se, om de kan lösa det åt oss, annars ordnar det sig nog med farmor och farfar/ mormor och morfar och Erik

när skal William börja?

#12 - - Malin:

Toppen!! =) Här blev det en bra måndag å!

#13 - - Cassandra Haraldsson:

Åh vilken liten fluff :D

Upp